lördag 7 mars 2009

Vilolördag.



Idag har jag nästan bara sovit och vilat. Peter har varit iväg en liten runda och kollat på virke till stua. Han var inte borta så länge och när han kom hem hade han köpt med sig ett litet växthus och fröer som vi ska odla här hemma och sedan ta med oss till stua i vår/sommar. Han hade dessutom varit förbi Babyproffsen och hämtat ut vårt gratispaket från pumpers.
En blöjhink, blöjor, tvättlappar, amningskupor, napp, haklapp, en knapp med gummiband till byxor, broschyrer, tidningar, en baby-cd, och massa annat. En jättebra gratispresent! Men det var knappt man vågade hämta ut den :(

Många av mina nära och kära har hört av sig och undrat hur det är med mig och jag är så glad att ni alla är så gulliga och stöttande. Virva kom förbi och tittade till oss också, och med sig hade hon små presenter från Finland. Jag fick finskt godis och Peter fick en finsk senap som han gillar.
Ikväll har Peter lagat middag till oss som vi just har ätit, fläskfilé, pommes, pepparsås och vitlöksbröd.
Vi ska äta efterrätten till melodifestivalen, glass med färsk ananas. Han är så snäll och tar så bra hand om oss här hemma. Älskar dig!!!!

Det har varit en skön och lugn lördag och jag är nästan smärtfri i mina ögon, dock är jag fortfarande ljuskänslig och jag ser suddigt.
Nu hoppas jag på en lugn natt med mycket sömn, för det fick jag inte i natt.

Och fortfarande ingen mer blödning och Junior lever rövare, så läget är lugnt!
Tack och lov!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du 2 pak med blöjor? :P

Anonym sa...

Tina:
det låg två små pktblöjor i en låda. Då in på pumpers.se och registrera dig gratis! så får du hämta ut allt detta gratis!