onsdag 25 mars 2009

Housewives!

Enkla chokladmuffins: http://www.receptcentralen.se/brod-och-bak/enkla-chokladmuffins/

Igår var en trevlig kväll hemma hos Johanna med alla girlsen, som alltid!
Johanna och jag hade bakat scones och muffins och söta Caroline hade också med sig en sats scones. Det serverades kaffe och te och en massa tjejsnack. Muffinsen blev även denna kväll en succé och jag lovade att lägga upp receptet här, vilket jag också gjort (se länken). En massa andra goda, enkla recept finns även på den sidan.

Idag är det våffeldagen och Fia och jag har bestämt att vi ska grädda våfflor, se film och slappa.
Caroline kommer nog förbi hon också innan hon börjar jobba.
Det är mycket matlagning och bakande nu när man är hemma, så det kanske kan bli en liten tjock hemmafru av mig med :)

Inga kommentarer: