tisdag 3 mars 2009

Tillfälligt avbrott!

Idag tog jag ett tillfälligt avbrott från min heldag på jobbet och jobbade bara till klockan 14.00 istället för till 18.30. Jag kände att jag behövde vila lite idag och Annie hade inget emot att jobba.
Jag tog bussen till Nettan och kelade med bebisen istället och så åt vi lunch.
Vi tog en kort promenad också, och sedan tog jag bussen hem igen.

Jag gick och la mig en stund på sängen för att vila och Junior höll låda som aldrig förr.
Nu har hela magen börjat hoppa då han bökar där inne och man ser det tydligt.
Det ser jättekul ut. Lilla Junior börjar bli en stor gosse nu :) (Eller tösabit?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detär så häftigt när man även ser kullerbyttorna dom gör där inne!hihi!
Mycket välförtjänt av att få gå hem tidigt idag, det gjorde du rätt i puss

Anonym sa...

hej gumman! Ni verka haft trevligt idag:) Sj va man på föräldrakursen..hoho! Sköt om dej