fredag 20 mars 2009

Tyyyyyyyyst!

Det är helt tyst omkring mig. Det är bara ett porlande ljud från akvariet som hörs och fläkten i min dator.
På gatan utanför är det fortfarande helt tyst, Kalmar sover fortfarande, men jag är vaken.

Jag sitter i soffan med myskläder och en kopp påsk-te och äter några rostade mackor.
Jag tänkte att jag skulle se en film och bara vara lite.
Vad dagen ger vet jag ännu inte, men som vanligt blir det något lugnt.
Mina ben börjar få krypningar av allt stillasittande.
Men allt stillasittande är ju för vår skull, min, Peters och Juniors skull. Vår familj!!
Jag SKA bli "frisk"!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh gumman klart du blir bra allt ska gå bra med familjen mamma-karin lund. tack för super goda muffins och finfina "happysocks" ha en skön dag! /johmamma

Anonym sa...

Ja det är ju så man får se det, för det är ju faktiskt så det e! Ta hand om dej vännen!!! KRAM

Anonym sa...

Ooooh jag tänker på dig mammakarin
virva