tisdag 10 mars 2009

Sent kaffe.


Igår eftermiddag messade Fru Olin mig och undrade om jag ville följa med och hälsa på vår gemensamma vän, Jennie. Det ville jag gärna.
Jennie bjuder på kaffe och bärpaj med vaniljvisp och vi har en jättetrevlig kväll.

Tyvärr tror jag att jag drack kaffe lite väl sent igår kväll, för inatt har jag inte kunnat sova.
Min kropp har varit trött men mitt huvud har varit klarvaket. Jag tror fasiken att ögonen stod som glober rakt ut på mig.
Låg och vred mig i flera timmar och somnade lagom till Peters väckarklocka ringde.
Gaaah!! Kunde inte somna om, så jag gick upp och gjorde frukost på sängen till mig själv och tittade på min inspelning av Gossip Girl från söndagen på min älskade VHS.

Jahopp. Klockan är nu bara halv åtta och mina ögon står fortfarande rakt ut.
Lika bra att fortsätta vara vaken, för vid 10-11-snåret kommer syster hit med lilla Melina för att umgås lite.
Haha, lika bra att sätta på kaffet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad mycke fika det blir, du!

Anonym sa...

ja kanske inte så konstigt om ögonen står rakt ut efter allt kaffedrickande :)