torsdag 26 mars 2009

Vaken natt.

Inatt har jag inte kunnat sova. Vet inte varför och jag drack inte sent kaffe heller.
Klockan 02.00 gick jag upp, drack mjölk och lade mig på soffan och tittade på "Kattis och Company" på datorn. Ögonen blev tröttare och tröttare och klockan 03.30 gick jag tillbaka till sängen igen och somnade som en liten gris och vaknade vid klockan 08.00 av väckarklockan.

Klockan 10.15 kommer Fian och hämtar upp mig och kör mig till doktorn för ultraljud och domen om moderkakans utveckling.
Kanske är det därför jag varit så orolig inatt.
Men orolig, det är jag ju hela tiden, så det är jag ju van vid vid det här laget.
Snälla Junior, stanna där inne och väx dig stor och stark!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, måste bara få säga...gillar att läsa din blogg. Du skriver riktigt roligt o bra =)
( hittade hit från din syrras blogg )
Ha en bra dag! / Malin

Anonym sa...

Hej Malin, vad roligt att du tycker det, tack!!!

Ha en trevlig dag du också!
Mvh Akizen