tisdag 24 mars 2009

Min killes bok.

(Lägg märke till felstavningen i "själv", en klisterlapp med ett "J" har klistrats på "K".)

Jag har hittat den bästa boken som underhåller mig då jag har tråkigt.
Peters egen bok som han skrev i skolan som barn.

Han skriver:

"Då jag var nyfödd längtade jag hem till min pappa." ( Jo, säkert!)

"Lekis: En kille på lekis som hette A gillade alla tjejer. Honom gillade inte vi."

"När jag var liten älskade jag hammare, spik, och tång. Jag byggde hus med pappa. När jag var ledsen så hade jag ju min hammare och tång." (Hahaha, vilken tröst!)

"Hyss: När jag var liten skulle jag jämt rymma. En gång var jag hos Anna-Lisa. När hon var i affären kröp jag in på understa hyllan brevid cornflakes och matjord. Det tog ganska lång tid att leta reda på mej."

"Mina drömmar: Jag brukar drömma om att bo i Miami i ett stort hus med 38 rum.
Min tjej skulle heta Sussie Fox och hon skulle vara fotomodell. Mitt jobb skulle vara att äga en detektivbyrå och våra husdjur skulle vara en puma, en leopard, en hund och en apa.
Vi skulle få två barn, en flicka och en pojke. Pojken skulle heta Tom Fox och flickan skulle heta Linda Fox." (Haha, vad bra älskling, då är ju namnen klara till Junior nu, *asgarv*)

Stackars Peter, hans drömmar blev inte sanna!!!!

Han fick bo i en studentlägenhet på Malmen med lilla, tjocka Mamma-Karin Lund och hon är då rakt ingen fotomodell.
Hahahahahaha, jag dör så söt han är! Min Peter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är du dum.Du är vacker som en modell,så han fick visst rätt ....smal??? HMMM GRAVID.....Vänta bara till julen så är det samma fina Akiz som vanligt ,väldigt väldigt vacker puss Virva

Anonym sa...

Ha ha ...men jag kommer inte ihåg att han skriv det där ,haha då är han väl lycklig nu när han får hamra och snickra med pappa i Stuan :-) Virva

Anonym sa...

Vi tycker att Peter är en tönt. Sussie Fox, hahahahahahaha.