måndag 23 mars 2009

Sjukskriven vecka 3.



Idag är det måndag och jag är fortfarande sjukskriven fram to m torsdag. Då ska jag till läkaren och då får jag veta om han fortsätter min sjukskrivning eller inte.
Jag känner mig väldigt utvilad efter dessa veckor hemma, och jag har kommit in i vardagen om att inte gå till jobbet. Visst är det väldigt drygt ibland, men jag har ju mina vänner och endel av dem är ju också hemma om dagarna så att vi kan sällskapa varandra.

Johanna har en tid hos sjukgymnasten idag vid klockan 10.00, så hon har varit förbi mig en runda och vi åt en lyxfrukost tillsammans med kaffe, rostat bröd, knäckebröd, fil, flingor, russin, juice, massa gott pålägg och grönskaker. Alltid lika trevligt att få sällskap vid frukosten. :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men det är ju så det ska vara, jag ska ju bara ta det lugnt och ta en minut i taget. Jag har lite filmer och så har jag massa tidningar att läsa.
Kanske tar jag en liten runda förbi någon kompis lite senare om jag blir alltför sällskapssjuk.
Nu har min mage blivit så stor och rund att jag kan ha en kaffekopp på magen utan att hålla i den. Hahahaha, lilla, tjocka Mamma-Karin Lund!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en super mysig frukost.
Vilka fina bilder på sjuklingen! DU är så vacker så!!! puss

Anonym sa...

Gillar du och Johanna inte mig eller? jag får aldrig vara med, och hem till mig är det minsann aldrig någon som spontanbesöker på en fika.

Anonym sa...

Fia, klart vi gör....

Du får oxå vara med såklart...
Joho, jag spontanbesökte dig massor då du var sjukis och ledsen ju...
Du är alltid välkommen hit, och hund med ju. Själv har jag inte varit utanför dörren idag.Och jag ska vara hemma flera dagar till och kommer ha skittrist så ha bullar och muffins i beredskap :)

Anonym sa...

vilken fin liten rund mage du har då :p och du var jätte fin idit nya line :)Vill också ha!

Anonym sa...

nu får du komma tillbaka till jobbet jag saknar dig kram leniz

Anonym sa...

åhhh vad gulliga ni e...

Anonym sa...

va fin du e min goa lilla vän:) Kul att se dej idag, tur att du har syster som tar med dig ut på lite äventyr;) KRAM