söndag 22 mars 2009

Söndagen. Nya färger i garderoben.

Idag åkte Peter till stua för att jobba lite. Jag har tvättat lite och så kom Virva hit för att hjälpa Peter med hans syssla, dammsugning, eftersom att jag inte får.
Tack snälla Virva för att du hjälpte oss!!!
Hon tog med sig nybakade bullar och Johanna kom också hit en runda. Det är mycket fika nu och det ska bli ändring på det nu!!! Jag blir ju tjock :)

Nettan ringde och ville ha hjälp med att köpa nya kläder till henne, så jag och Johanna följde med henne till Gina Tricot en runda. Hon hittade en hel ny garderob, och jag hittade ett långt linne för 99 kr (snyggt till leggings) och ett par söta trosor för 29 kr.

Därefter körde vi till HM och där hittade jag en topp för 69 kr.
Johanna hade köpt en scarf på Fias klädauktion som hon inte använde, så jag fick den av henne, men jag insisterade med att ge henne en 10-krona iallafall :)

Linne Gina Tricot 99 kr.

Topp HM 69 kr.

Trosa Gina Tricot 29 kr.


Second, secondhand-scarf 10 kr.
Nu har Peter och jag precis lagat mat och ätit bandspaghetti och Virvas recept på köttfärssås, smaskigt värre!!!! Kvällen blir en tv-kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du passade verkligen toppenbra i scarfen!