söndag 22 mars 2009

Lördagen.

Jag började lördagen med att skjutsa Peter och Cris till Stensö för att fiska.
Sedan åkte jag hem till mamma med lite muffins som blev över från mitt bak.
Mamma och jag fikade och pratade, och senare åkte jag och hämtade upp Fia, Röj och Virva för att åka en runda till Folkets park och titta på allt krims krams.
Jag fick ihop en liten kasse.
Leksaker till Sigge och Elton, servetter, krokar, duschkran och superlim.

Därefter åkte vi hem till Fia och Röj och fikade.

Sedan tog jag en snabbrunda förbi Gina Tricot och köpte ett par jeansleggings för 199 kr, och därefter körde jag vidare till Stensö för att hämta hem grabbarna.
Så vidare till Hossmo för middag med familjen Olin.
Vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans och jag passade på att gosa med bebisgrodan Elton som dagen till ära hade sin gröna groddräkt på sig.
Tack för en jättetrevlig kväll go vänner!

Inga kommentarer: