fredag 6 mars 2009

Underbar helg, blir en helveteshelg.

Jag hade egentligen tänkt att blogga om hur underbar den här lediga helgen skulle bli, om allt roligt som vi skulle hitta på, men jag vaknade med migrän idag så helgen kommer att bestå av mörker, ännu mera mörker, smärta och tårar. När jag får migrän kan man räkna med tre dagar av fasa och pina. Alltså fredag, lördag, söndag. Jag är gravid och får därför inte äta mina migräntabletter eller Ipren som är det enda i hela världen som överhuvudtaget hjälper någolunda bra.

Tack för den!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nej stackars peter. Vi har extrasäng hos oss kan du hälsa honom!

Anonym sa...

ja det ska jag hälsa honom :) Tack för den!

Anonym sa...

stackars akizen dumma migrän, hoppas ddet blir lindrigare än vanligtvis håller tummar

Anonym sa...

Stackars, stackars dig! Hoppas du får lite sjukgodis.

Anonym sa...

stackars Akizen...