söndag 8 mars 2009

Äntligen!

Jag har fått en gripklo! Idag var vi på Jula och köpte en gripklo till mig, 49 kr. Sedan åkte vi ut till stua en liten runda. Mamma och pappa kom förbi med ved som pappa staplade in i "veboa" och mamma och jag satt och fikade. Peter snickrade på ett fönster.

Sedan åkte jag hem och vilade medan Peter stannade kvar en stund i stua.
Nu har vi lagat mat, korvstroganoff och ris, och Peter har även planterat våra paprika och blomkålsfrön i vårt lilla växthus.
Hihi, min lilla gay :)




Jag mår bra idag, lite trött bara, men nu har jag ju en hel vecka på mig att vila.
Imorgon ska jag träffa Annika och ta en lunch på stan, hon är ju mammaledig och behöver lite sällskap hon med.
Sedan ska jag hem och vila mig i soffan och ligga och plocka upp saker med min "klo", haha.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha äääntligen har du fått en klo, gud va bra nu när du måste ligga hemma och vila dig, du kommer ju inte behöva anstränga dig nått hihi va smidigt.

Anonym sa...

kom hit nån dag i veckan med om du vill sitt och vila, psa bebis o dricka kaffe

Anonym sa...

sån grip-klo hade min farmor, hon var både blind och 80+... men hon ville inte använda den... men denna veckan får du lov, men sen är det LATMANSFASONER!

Anonym sa...

Fru Olin:
.....sa hon som aldrig hade en stor mage ivägen :)

Anonym sa...

Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaahahhaahhahahahahahahahahahahhahahhahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa. Du är helt sjuk. Sån gripklo plockar man skräp med på McDonalds... en merit ifall du ska söka jobb där nån gång.