söndag 1 mars 2009

Mosters lilla gullegris.

Efter Milf-fikat idag åt jag, Johanna, Peter och Robin lunch på 4-kök, därefter åkte jag vidare hem till min syster för att hälsa på. Lilla Melina sov på Nettans bröst då jag kom och jag fick hålla henne. När hon vaknade tittade hon med sina små ögon på mig och vi fick den första ögonkontakten.
Sedan fick hon lite knip i magen och bajsade i blöjan, då började hon gråta lite.
Hon är sååååååå söt så man smälter, och rolig är hon när hon gråter för mellan snyftningarna grymtar hon som en liten gris. Mosters lilla gullegris!!!!
Vi bytte blöja och så var hon glad igen. Hon log......eller var det bara knip, men det såg ut som att hon log mot sin moster <3



Idag har jag träffat så många bebisar att jag nästan blir otålig och inte kan vänta på min egen lilla Junior längre. Men han får ligga där ett tag till i mammas mage och jäsa så att han blir lika stor och stark som sin mamma :)




3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hjärtat:) Tack för idag...gud va sugen ja blev på din fina klänning, får se om den sitter lika fint på mig..*s* Villken liten sötnos hon har din syster! Försöker komma förbi en runda imon då. KRAM

Anonym sa...

vill du verkligen att han ska bli lika stor som du själv innan han kommer ut, junior????
så söt hon är, melina! en riktig framtida flamma för elton,det!

Anonym sa...

sara, det tror jag abolut att klänningen gör. den var inte dyr heller, bara 149 kr uppe på hm, men igår fanns det bara en kvar i stl 42, men de kanske får in fler.
Jag är hemma efter halv sju men peter e hemma efter fem tror jag.

Eva, Elton och Melina! Det klingar fint. Ett perfekt par :)
Vi gifter bort dem till varandra redan :)