lördag 28 mars 2009

Helgen.

På fredagen kom min syster och hämtade mig, så körde vi till min kusin och hans tjej och tog en fika. Nettan hjälpte mig med mina papper till försäkringskassan, så att jag kunde posta dem. Skönt, då var EN del av allt pappersarbete avklarat.
På eftermiddagen ringde Johanna och sa att hon kanske hade fått havandeskapsförgiftning, så jag följde med henne till förlossningen, och där var alla värden bra förutom blodtrycket. Hon blev sjukskriven fram till förlossningsdatumet.
Stackars Min Johanna, men det var ju bra att hon inte hade någon havandeskapsförgiftning iaf.

Det tog flera timmar på förlossningen, och vi var bjudna på middag vid klockan 18.00 hos Virva och Tage, men vi hann dit till 18.30-tiden iaf.
En god middag senare var vi mätta och nöjda och vi såg Let's-dancefinalen. Tack svärmor och svärfar!

Hemma igen öppnade jag min dektaration, jippi! Pengar och 50 rikare, fick tillbaka på skatten!
Sedan blev det sängen och god natt.

Idag ska jag, Peter, virva och Tage till stua en runda och sätta på vattnet!
Och så ska vi titta på en begagnad barnvagn, Emmaljunga cerox sport -06, svart och grå, använd 6 månader, köpt från butiken Babyproffsen -08. Den finns i Ekenäs, nära vår stuga. Är den fin köper vi den :)

Imorgon söndag ska vi ställa fram klockorna och så ska Milfarna ses igen för Milf-skvaller och bebismys.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: