söndag 29 mars 2009

Bubbelvatten-tjuv!

Peter gnäller lite på att han alltid får göra nytt bubbelvatten, att det alltid är slut fastän att han just gjort en flaska.
Jag är ju så galet törstig nu för tiden och nu har jag börjat stjäla hans bubbelblandade vatten. Jag dricker to m ur det vatten han har i sitt glas så fort han vänder ryggen till.

Ikväll stod det en halv flaska vatten på bordet i vardagsrummet som Peter skulle ha till sin mat, och han skulle bara gå ut i köket för att hämta något.
Det tog bara någon sekund så var allt vatten i flaskan slut.
Nu satt jag där i soffan och hade andnöd av allt bubbelvatten jag just hävt i mig bara för att retas med honom.
Jag skrattade så jag tjöt för jag tycker att det är så roligt att stjäla hans vatten. Peter är mindre road.
Men nu blev han riktigt road. Han tyckte det var rätt åt mig att jag fick kramp i strupen.
Aj, det gjorde skitont!
Dessutom är jag kissnödig!!!

1 kommentar:

johanna sa...

haha toka där du är för rolig!