onsdag 6 augusti 2008

Yeah, right!

Jag är sjuk!!!!!! Håller på att tappa rösten också. Är galet hes nu.
Hahaha, jag visste det, men det är bara att gå och jobba iallafall, utan röst och med Ipren i hela kroppen. Imorgon kör vi igen. Idag fíck jag näsblod på jobbet för att jag nös så mycket.
Killen jag jobbade med idag var superduktig. Han tog kassan och allting utan problem.
Blev väldigt positivt överraskad.

Cesar Santin var inne och hälsade på idag. Han är tydligen i stan en runda. Läs tidningen imorgon, för tidningen kom in och fotade.
Igår var Susanne Reuter inne och hälsade på.
Imorgon kommer RIX morgonzoo.
Jag har många kompisar jag :)

Nu är jag helt slut, ska få kinamat av hjärtat och sedan sova!
Nu måste jag orka!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh va du är duktig gumman du är bäst! men de visste vi ju redan lotta kan allt! puss o krya på dig

Anonym sa...

det var en usel dag./lotta

Anonym sa...

krya på dej nu..se till att peter passar upp dig nu:)

Anonym sa...

Åh vad jag tycker synd om dig sister in love!

Anonym sa...

Jag med! vaknade och kunde inte prata! Skitbra när man jobbar i telefon....suck!

All heder åt de med röst!

Krya på dig söt!!