onsdag 20 augusti 2008

Träna, varför?

Fia säger att hon har en överraskning till mig, men jag har inte sett röken av någon överraskning.
Hahaha, hon säger att den inte kommit ännu.
Jag håller på att dö av nyfnikenhet.
Spelar ingen roll vad det är, det är gulligt av henne att tänka på mig!!!

Idag har det tydligen varit en jättekrock vid Rinkabyholm.
Söta Johanna körde förbi just efter smällen. Det var verkligen otäckt.

Ikväll har jag som vanligt hängt i Fias soffa och kollat på GG med Fian, Johanna och Mellan.
Det skulle egentligen blivit bio eller afterwork för min del idag, men det slutade med att vi istället hamnade i Fians soffa.
Det trivs vi med.

Nästa vecka är det meningen att vi ska börja träna på Friskis, de kör gratispass hela veckan, så man får passa på att prova på olika pass.
Jag brukar ju tröttna efter ett tag på all slags träning, så jag räknar inte med att bli långvarig, men jag ska försöka. Annars är det gratis att powerwalka med Mellan. Men det är roligt att göra saker tillsammans och man kan framförallt peppa varandra.

Men varför kan man inte bli smal och frisk och sund av att bara ligga i en soffa och titta på serier?
Varför blir man inte smal av choklad och chips?
Det hade varit betydligt roligare att "träna" då :)
Och eftersom att jag vet att det är fler som håller med mig, så tycker jag att vi bestämmer så!
Mer chips åt folket!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy för friskis o svettis! Häng med mig och Johanna på poweryoga istället! Funderar på att börja med magdans igen också, det är KUL och det tröttnar man inte på : ) puss

Anonym sa...

det låter kul, men jag får se...vart är det?

Anonym sa...

det kommer en överraskning, jag lovar... men den verkar ha blivit försenad...