fredag 15 augusti 2008

Vin, kyckling och nagellack.

Ikväll har vi tjejer suttit hemma hos Michelle och druckit lite vin och pratat strunt. Michelle har lagat mat inför morgondagen, det vankas 25-årskalas. Michelle fyller 25 och ska ha barnkalas imorgon.
Kycklingfilér har åkt in och ut ur ugnen medans vi har målat varandras naglar och sippat vin.

Det är trevligt att umgås med mina tjejer och vi har så roligt tillsammans och hittar på så mycket kul ihop. Nu pratar vi om att börja träna allihop på Friskis och svettis........
Hoppas Fixar-Fian tar tag i detta nu, annars är risken att det inte blir av.
Hon kan trixen om att få saker och ting att bli av.

Bockjakten börjar imorgon, så man kan ju undra varför vi tjejer sitter hemma då..........

2 kommentarer:

Mella sa...

Jaaaa.. Man kan verkligen undra varför inte vi är med på bockjakten - jag borde ju vara en självskriven medlem. Ska nog pallra mig upp imorgon bitti och hänga på, vem vet.. Plötsligt står han kanske där och väntar, min bock! Man kan ju alltid hoppas! Puss

Anonym sa...

hahaha, ja precis, det är så det e...min bock hittade jag i nybro, en gammal avdankad från kristvallabrunn :)