torsdag 14 augusti 2008

Nytt i veckan!

Lyckades att hinna med att inhandla mig en kjol i veckan, på min rast.
HM, 149 kr.
Bra jobbat!

Ikväll har jag, Mellan och även Johanna :) varit hemma hos Fian och tittat på de två första avsnitten av "Gossip Girl" - verkligen en jättebra serie.
Nu vet vi vad vi ska göra om kvällarna då vi ses.
Fian hade gjort en jättegod äppelpaj med digestive, vaniljkesella och glass, smaskens!!!
Dessutom fick jag en skiva av Fian med alla låtarna från "Mamma Mia"!
Tack så jätte, jätte mycket söta sister in law!

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh dumma! Ni glömde mig! :(

Anonym sa...

Åhhhhhhhhh,jösses. sorry

Anonym sa...

På söndag e nästa visning! välkommen då gumman, vi berättar vad som hänt.

Anonym sa...

samma kjol som jag har röd, finns den kvar fortfarande?
arro, Du är så välkommen på söndag gumman. Puss

Anonym sa...

samma kjol som jag har röd, finns den kvar fortfarande?
arro, Du är så välkommen på söndag gumman. Puss

Anonym sa...

Fia vi förstod första gången.... ja den finns i rött oxå...den finns kvar, eller har kommit igen :I)