fredag 8 augusti 2008

Lyxahustru i Kialma' !

Ikväll har vi fått mat hos Virva och Tage. Det blev kycklingklubbor och ris, mums!
Har varit ganska hes så jag har pratat mindre än vanligt, så därför har jag hunnit att fundera mycket.
Jag har funderat på framtiden, andra yrkesalternativ, och nu vet jag vad jag ska bli då jag blir stor.
Lyxhustru så klart!!!!

Jag har kommit på att jag mår som bäst av att inte göra något alls. Heltidssemester!
Som lyxhustru hinner jag fila naglarna, shoppa skor och kläder, gå på spa, fylla på botox och titta på serier hur mycket jag vill, utan att stressa. När pengarna tar slut går jag till Peters feta plånbok och fyller på min egen. Ett eget guldkort ska jag också ha!

Vad säger ni tjejer, e ni på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

självklart!!! det pratade robin och jag redan om när jag var i norge, lyxhustru villjag va. ses på spa

Mella sa...

Jag ska också bli lyxhustru, åt min låtsasman.. Han heter Molgan och är jätterik :)