söndag 24 augusti 2008

Läste Fians blogg!

Fian skriver att hon har gjort ett test där man kan se vad man har för personlighet och vilka karriärer som passar en.
Bland dem fanns hemmafru med.

Åh, finns hemmafru?!!!!
Nu ska jag hålla ögonen öppna på arbetsförmedlingen, och söka.
Men det finns inte så många lediga, men jag tror att jag skulle kunna skriva ihop ett bra CV.
Fast lyxhustru skulle passa bättre!!!!!
Där skulle jag få till världens bästa CV:

*Har lätt för att samarbeta, gillar att sitta och peka på saker jag vill att andra ska hämta, jag kan gärna berätta för dem vart de ligger.
*God förmåga att ha ansvar för ekonomin, på Åhlens får du två nagellack betala för ett, det får du inte på HM.
*Flexibel, jag kan lika gärna köpa de svarta pumpsen ist för de bruna.
*Stresstålig, jag klarar av att ha två mobiltelefoner i min väska och kunna prata med två av mina vänninor samtidigt.
*Datavana, bloggar om mitt liv flera gånger om dagen och kan googla upp allt jag vill veta.
*Ödmjuk, Mella kan få låna vissa av mina kläder om hon vill.
*Goda kunskaper i engelska och tyska, Fuck, Scheisse, Damn, Schwein,
Well done, bitte, Small, medium, volkswagen, oh God!

För mer info, hör av dig till mig, men inte före 12 AM, då sover jag.
MVH
Anna-Diva Von Lundsdottier

2 kommentarer:

Wicke sa...

hahaha!! Klockrent! jag skulle anställa dig på stört!

Mella sa...

Tack gumman, för du är ödmjuk och lånar mig dina kläder ;) Har saknat din blogg i helgen, nu har jag mycket att ta igen. Ses i Fias soffa om en stund! Puss