måndag 18 augusti 2008

Gossip Girl-Maraton.

Igår kom min mamma och pappa och hälsade på oss med färska frallor.
Jag satte på te och plockade fram ost och smör, sedan frukostfikade vi.
Det var bra att de kom med frukost till oss och roligt att de kom och hälsade på.
De stannade någon timma, lånade ett par filmer och åkte sedan hem.

Igår var en sådan där tråkig och regnig dag. Peter satt vid datorn och spelade WOW och jag var rastlös.
Jag ringde Fian och styrde ihop ett Gossip Girl-Maraton.
Jag ville ligga med myskläder i hennes soffa i en hög med mina tjejer och äta pizza och titta på GG.
Jag ringde runt till alla tjejerna och vi blev ett litet gäng. Jag, Fian, Mellan och Johannan. (Carro kom förbi en liten sväng senare också).

Fia hämtade upp alla med sin bil och så styrde vi vrålåket till Maxi och köpte chips och bubbelvatten.
Inne på Maxi stod det en snäll tant och delade ut frukost-cheerios och safari-juice gratis.
Tack, tack snälla tanten!!!

När vi hade handlat åkte vi vidare till Table 20 och köpte pizzor.
Sedan körde vi hem till Fians skabbsoffa och bunkrade upp med pizzor, chips och filtar.

5 avsnitt a' 1h, hann vi med innan det var dax att gå hem och sova.
En supermysig kväll med mina brudar!

Jag i väntan på vrålåk.

Fian rattar oss till Maxi.

På Table 20 avnjöt jag min safari-juice i väntan på att pizzorna skulle bli färdiga.

Mums med pizza i Fians källare.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för frukosten - det var mysigt att få träffa våra trötta ungdomar en tidig söndagsmorgon.

Anonym sa...

Glömde - Idag är det 34 år sedan jag träffade din pappa. Jag ska fråga om jag får en träffas-peng.

Anonym sa...

hahahahahahaha...gör det!!!!

Mella sa...

Tack snälla gumman att du inte la upp nån bild på mig från igår. Skrämde nästan halvt ihjäl mig själv när jag gick förbi en spegel. Tur att vi inte sprang på nåt span, då skulle jag vara körd.. Haha. Ses i veckan! Puss

Anonym sa...

hahaha, du e ju rolig.... tycker du e jättefin som du e.