fredag 29 augusti 2008

Handpenning och pastasallad.

Idag har vi skrivit köpekontrakt på stugan och lämnat handpenningen på 30 000 kr.
Åh, stugan är så mysig, hoppas att oktober kommer snabbt då vi ska ta över nycklarna.

Idag har jag jobbat, och för att ha varit fredag så har det varit en lugn dag på jobbet, X i taket!!
Peter är på personalfest ikväll så jag sitter ensam. Tur att min snälla svärmor skickade med mig en matlåda med pastasallad igår då vi var och hälsade på dem, så jag fick lite fredagskvällsmat. Jag hällde upp ett glas vin och bredde mig en fralla till pastasalladen.
Till efterrätt tog jag en glasstrut och slickade av locket. Det fick vi aldrig göra på dagis då jag var liten, så nu i vuxen ålder slickar jag på alla godis, glass och yoggy-papper. Moahaha!
Där fick du Anna-Lena! (Dagisfröken)






3 kommentarer:

Anonym sa...

åh va härligt gumman snart kan vi mysa i stugan! vi ses på jobben imorn hihi! (ps prinsen vill knulla mig i er stuga!)

Anonym sa...

sa han

Anonym sa...

usch så du säjer robin... du är väl inte ens byxmyndig