onsdag 13 augusti 2008

Storhandla!

Direkt efter jobbet ikväll, stack jag och Peter till Maxi för att storhandla.
Vi har nästan inte handlat på hela sommaren, bara småhandlat.
Ikväll var det dax att fylla kylskåpet och frysen med mat. Man kan ju inte bara leva på Lassange!!!

Imorgon ska jag göra håret på Åbergs. Det blir Elina som får den äran att ha mina svallande lockar i sina händer, eftersom Lotta är på semester.

Efter det blir det tjejkväll hos Fian med "Gossip girl-serien".

Nu ska jag ta min nattasup och flumma mig in i dimman, och möta John Blund på halva vägen.
Lepheton är smaskens.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår du nu varför jag inte tycker om att handla - det är pappgöra!

Anonym sa...

hej mamma, vad duktig, du kunde!!!!
ja jag håller med...pappsgöra e vad det e. puss