söndag 3 augusti 2008

I veckan som gått...

I onsdags tog vi båten till Grimskär igen för vattensport och sol.
Rickard hade fyllt år så vi firade honom med presenter och vattenskidoråkning.
Han har aldrig åkt vattenskidor innan och blev jätteglad över att få följa med stora, stygga Peter med hans båt till Grimskär och prova på det.
Han kom upp på första försöket och var jätteduktig.
Vi hade en jätteskön och rolig dag till havs och på kvällen gick hela gänget till Mollys och åt tacobuffé.


Efter tacobuffén gick vi vidare till Byttan med några öl och satte oss utanför i parken.

Peter har fått en "Hitleröl" från Italien, den var inte god!

Vi satt en stund och pratade och drack öl, sedan gick vi hem.
----------------------------------------------------------------------
Torsdag:
I torsdags var det fotboll, Kalmar FF mot Luxemburg.
Vi gick till Larres och tog en öl, spelade Jack Vegas och kollade på matchen, jag, Peter, Mella, Fia och Rickard.
Sedan gick vi hem till oss och drack vin på balkongen och spelade guitar hero.
Vi blev visst lite fulla och det fick jag fan för på fredagen. Huvudvärk.
----------------------------------------------------------------------------
Fredag:

Fredagen bestod av huvudvärk och sol på Öland.
På kvällen gick La' Familia till Table 20 och åt kvällsmiddag, Plankstek!
Sedan samlades vi hemma hos Robin och Johanna för att boka en resa till Spanien.
Jag fyller 2'10="tjugotio" i september och vill inte vara hemma.
Sedan stannade jag och Peter kvar och tittade på världens sämsta film och åt glass.
-------------------------------------------------------------------
Igår, lördag, var det tjejfest och idag, söndag, har jag träffat en kompis och fikat.
Nu ligger jag här med ångerst över att börja jobba igen.
Jag vill inte, men om jag blundar tillräckligt hårt och kniper ihop fötterna kanske jag slipper....
*KNIIIIIP*
Nä, det funkade inte. Det är likt förbannat måndagen den 4/8 i morgon!

Inga kommentarer: