tisdag 5 augusti 2008

Vad sker?

Hela schemat på jobbet håller på att rasa samman...
Det är ett evigt pusslande, alla är sjuka eller har åkt iväg, vad sker????

Jag vet iallafall att jag får jobba som en toka just nu.
Det är väldigt mycket att hålla ordning på i all sjukkaos.
Lilla, söta Annie var dundersjuk idag, men gick där så fint och jobbade ändå.
Imorgon ska jag jobba hela dagen igen, med en som aldrig varit hos oss innan, men som ska vara väldigt duktig. Hoppas att det går bra, för nu blir det likt förbannat jag som måste ta all upplärning och hur lätt är det då det står en hög turister framför montern och vill bli expierade?!
Lite lätt stressigt va?!

Min hjärna kokar snart över med allt som ska hållas reda på. Matt!!!!!
Tur att man just har haft semester i 4 veckor, så att man har laddade batterier i kroppen. Synd bara att jag också börjar få tokigt ont i halsen, tänk om jag också blir sjuk nu, shit, då kommer allt braka samman.....

Nä, det är bara att gurgla hexodent nu, käka senega och dricka te.
Tur att man har världens snällaste pojkvän hemma som har maten färdig då man kommer hem, så man slipper att tänka på det också. Dessutom fixar han matlådor till mig att ta med till jobbet, så snäll.
Jag är så glad att jag har min fulis!!!!!

Vet ni vad, nu är det bara för mig att packa ihop och gå och lägga mig för att orka med veckan.

Lena, jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: