torsdag 21 augusti 2008

Fika med syster.


Ikväll har min syster, mr Toan och Oliver varit hos mig och fikat.
Peter har varit på hockey så han fick inte vara med.
Jag hade ingen aning om att han skulle på hockey ikväll då jag bjöd hit dem, och jag som hade tänkt att umgås lite med honom ikväll eftersom jag inte har varit hemma hos honom på nästan hela veckan.
Pilutta mig!!!!

Det var ett tag sedan syster och jag träffades nu, så det var roligt att de kom förbi så att vi fick prata lite skit igen.
Syrran berättade att Oliver börjar bli som jag, jag har ju lärt honom massa bus, och han kommer ihåg dem och använder sig av dem.
Hon är sådär måttligt road, men jag skattade högt och klappade händerna då hon berättade det.
Jag är såååå nöjd med vad jag har åstadkommit i min hjälp till barnuppfostran.
Jag är nog världens bästa barnsköterska tror jag.

Jag matade Oliver med två chokladbollar och en sprite och sedan satte jag honom vid datorn.
Då han tröttnade satte jag i en dvd-film åt honom i sovrummet, sedan var det dax för dem att åka hem. Nettan var tvungen att sova....
Eftersom hon fick vara uppe lite längre ikväll, så blir det ingen film för henne ikväll....
Ellerhur Oliver!!!!!
Tsiiihiiiiii.

Nu har odågan kommit hem och jag gömde mig under sängen så han fick leta efter mig.
Så roligt har vi det i vår lilla familj.
Han sa att jag inte är helt frisk, vad menar han med det????
Jag fattar inte....
Det är väl normalt att gömma sig då sambon kommer hem?
Jag har många bra gömställen och han letade på alla utom under sängen, men tillslut hittade han mig.
Tur det för det var inte alls skönt där.

1 kommentar:

Anonym sa...

klart det är friskt att lägga sig tillsammans med dammråttorna under sängen!
hade varit mer onormalt om du tryckt in dig i diskmaskinen när Peter kom hem!