lördag 23 augusti 2008

Lördag.

Lördagmorgon, mensmonster och en kopp kardemummakaffe, så ser morgonen ut för mig.
Jag har sovit oroligt inatt, haft konstiga drömmar. En hårig varg har jagat mig på en jätte, jättestor gråbrun kudde.
WHAT!

Vad betyder det?

Hösten har kommit till Kalmar. Det är kyligt, regnigt och blött.
Men än så länge känns det inte jobbigt.
Vi har en resa till Spanien inbokad i höst.
Dessutom får vi förhoppningsvis en stuga att åka till :)

Vi har inga planer för dagen och det är då det brukar bli som bäst!

HEY!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska vi gå en drömtydningskurs ihop? drömmer ju också helt knasigt!!!
jag vill se bilder på stugan!!!!

Anonym sa...

vill inte vara tjatig, men mina kommentarer kommer alltid två ggr....vad gör jag för fel?

Anonym sa...

jag vet, det är inte bara dina som kommer två gånger... det händer andra oxå.... jag vet inte vad det e för fel, men jag raderar....
jag ska lägga upp bilder då allt e klart... det är ju inte skrivet några papper än så än vill jag inte ropa hej....
kram