söndag 31 augusti 2008

Helgen.

Igår jobbade jag, sen på kvällen var vi bjudna hem till Fian och Borat på sommarens sista grillkväll, med öl och vin.
Borat är ju hemma igen nu, så det var en liten välkommen-hem-fest också.
Peter och jag var trötta så vi stannade inte så länge, men trevligt var det!!!

Idag har vi varit på Ikea igen, det var ju ett bra tag sedan nu.
Åh, det är så mycket vi vill köpa till stugan nu, men vi måste vänta tills vi fått nycklarna och allt är klart först.
Så nu vill jag inte åka till Ikea igen förrän det är dax att flytta in, för det är så jobbigt att inte få köpa något.

Nu är Peter och Borat på fotboll och jag har varit duktig och powerwalkat med Mellan i nästan en timme. Sedan åkte vi till Maxi för att handla lite. Mellan behövde mat och jag ett par mysbyxor på rea, som inte var bra så jag köpte dem inte.
Däremot köpte jag svarta hårband och en hink turkisk vanilj-delikatessyoghurt som jag ska smaska på nu.
Mmmm, den är fet, så jag får bara en liten klick.

Ikväll blir det kanske bio eller så blir det bara en film i soffan, får se vad Peter vill. Han bestämmer tydligen nuförtiden :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå ska ni inreda en sommarstugan med ikea-grejjer?? Shit va boring det lät!!

Anonym sa...

haha, inte riktigt så...men vissa bra att ha saker...