måndag 25 augusti 2008

Söndagsmys.

Igår åkte jag och Peter till Nybro för att hämta en lånebil som han skulle ha till kursen i Karlskrona idag.
Vi passade på att gå på ÖB då vi ändå hade vägarna förbi.
Jag köpte en osthyvel, mörk choklad och en hudlotion. Peter hittade chips och en fiskerök.

Sedan drog vi över till Ölands köpstad. Jag behövde köpa ett par nya inneskor till jobbet. Jag hittade ett par för 190 kr som jag köpte.
Jag blev sugen på ett par gummistövlar också, men de var för dyra.
Efter lite stosande i butikerna så åkte vi vidare till Coop i Kalmar. Där hittade jag ett par söta gummistövlar för bara 199 kr. Dem blir perfekta att ha i höst då vi ska böka och stöka i trädgården runt stugan :)
Nu är det bara ett par söta träskor som saknas, men jag ska nog allt hitta några :)

När man shoppar blir man hungrig, så kinabuffé på Peking smakade bra.
Sedan åkte vi hem för att möta upp min mamma och pappa.
Vi skulle visa bilder på stugan och fika lite.

På kvällen åkte jag hem till Fian för GG-kväll med henne och Mellan.
Nu har jag sett alla avsnitten, jösses så bra!!!! Nu väntar vi på att andra säsongen ska dra igång på tv så vi kan fortsätta våra GG-kvällar.





Inga kommentarer: