torsdag 21 augusti 2008

Jag är inte rasist men tyskarna kan åka hem nu! Poff på dem.

Varför läste jag tyska i skolan???
Det är ju inte ens roligt, och ingen nytta har jag av den eftersom de förstår vad jag säger då.
Jag som inte ens vill beblanda mig med dem.
Det var korkat gjort av mig att läsa tyska i skolan.
De är kakmonster som visserligen är bra för affärerna men inte för mig som får jobba över för att de ska ha massa 7 olika sorters kakor och kaffelatte hela tiden som tar tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid att göra då man har bråttom hem.

Tyska är ett fult språk, dessutom har de fula kläder.
Nu mobbas jag, det är dumt!
Förlåt Tyskland.

1 kommentar:

Wicke sa...

I'm with you!! Å så vägrar dom prata engelska med! Vad är det för fasoner att ta för givet att alla ska kunna deras språk i hela världen?? Nä fy!