onsdag 22 april 2009

Utflyktsmål, Nybban!

Idag styrde vi Johannas bil till Nybban! Vi tänkte ta oss en dagsutflykt.
Vi åkte till Nybro Ö&B och shoppade loss på babygrejer till skötbordet. Salva, puder, barnolja, tvättlappar, en filt mm mm.

Jag hittade även ett par svarta tygskor på Skokällan som ligger granne med Ö&B. De tar vi sa polisen!!

Lunchen blev idag på Mc Donald's, en Junior-kycklingburgare med en milkshake till det.

Sedan körde vi förbi Twister och köpte Id-puder, och därefter gick vi till Swedbank för att hälsa på Johannas gamla kollegor och jag passade samtidigt på att skaffa mig en dosa till internetbanken. Innan vi lämnade Nybban, åkte vi och hälsade på Johannas farmor och hennes väninna och drack kaffe.

Johanna med sina fylliga läppar runt sin craving, jordgubbsmilkshake!

Jag med mina fylliga läppar runt ett Hubba Bubba!

Köpte en ny stekpanna, lite stua-kakor och äpplejuice på Ö&B också.

Svarta tygskor från Skokällan, 199 kr. Jippi mamma!!! Ett par nya skor till min samling!!!!

Bankdosa ordnad, e-legitimation föräldrarpenning nästa!!

Gott gott med min craving, kalas-äpple-bus-juice.
Vaknade kl 04.30 imorse av att Junior höll på att sparka sönder mina revben. Kl 05.30 gav jag upp, gick upp och kokade ägg och åt en stadig frukost med fil, banan, juice och kavringmackor med skivat ägg. Satte på Svt:s "Andra avenyn" på datorn.
Nu är jag trött efter en lååååång dag!

2 kommentarer:

Wicke sa...

Utan att hälsa på mig?! HMPF!

johanna sa...

En mycket trevlig dagsutflykt!!! tack miin fina akiz.