tisdag 28 april 2009

Elefanter och hicka.

Igår var jag hemma hos mamma och pappa. De var båda lediga igår, så jag, Melina och syster åkte dit och hälsade på dem.
Mysigt att umgås hela familjen lite.
Oliver kom också dit när han slutade skolan, så alla barn och barnbarn var nu samlade.
Junior dock som en klump i min mage.

Nu har Junior börjat att hicka där inne. Det "pickar" lite lätt och regelbundet där inne, och det där med att de sover 90-95% är nog bara bull-shit. Inte Junior inte.
Det bästa han vet är att sparka sin mamma mot revbenen och trycka ut rumpan så att det nästan känns som om huden på min mage ska brista och att han ska ramla ut. Inte skönt!

-Tur att du inte är en elefant då, sa pappa, de är ju dräktiga i nästan 2 år.
-Men pappa, sa jag, jag är ju en elefant, tänk om han inte vill ut i juni då.

1 kommentar:

Nettis sa...

Moster tycker om sin lilla Junior-klump där inne i magen!! Jag ska lära Junior allt bus jag kan... Vi börjar med hickan och sparkarna på revbenen.... Man måste ju få hämnas lite, ellerhur?!!!! Hehehe!!!