måndag 13 april 2009

Annandag påsk.

Idag har vi varit i stua. Vi har haft många på besök. Nettan, Mr Toan, Oliver, Melina, Virva, Fia, Röj, Hund, Sara och Johan.
Vi drack kaffe och åt av mormors goda syltkakor i solen.

Peter räfsade lite löv och spikade upp glasrutan i fönstret uppe.
Jag passade upp på våra kära gäster.

Ikväll ska Girlsen ses hos Mellan. Mellan har flyttat till en ny lägenhet med sin kille, så det ska bli kul att träffa Mellan igen och få se hur hon har det i sin nya lya.
Peter ska på fotboll med Boysen.

Imorgon ska vi återigen till stua. Vi kommer att spendera den mesta av vår tid där denna veckan, eftersom att Peter är ledig hela veckan. Då gäller det att passa på att jobba så mycket som möjligt i stua. Vi vill ju bli klara till sommaren inne.

Och ja, jag lovar att jag vilar. Jag gör faktistk inte helt många knop.
River tapeter, vilar, plockar, fikar, diskar, solar och sopar lite grann. Sådant som inte är ansträngande.

Hoppas ni haft en bra påsk, det har iallafall jag haft.
:)

2 kommentarer:

sara sa...

hej hej o tack för senast!!! Mkt trevligt:) Undrar om receptet på kakorna...så goda:) KRAM

akiz sa...

oj, det måste jag fråga mormor om då.... tack själva... kram kram