onsdag 29 april 2009

En solig dag på Öland!

Först mötte vi upp Annika och Milton på Ölands köpstad. Vi tittade lite inne på HM och syster bytte ett par skor på Sko Dig. X i taket, men jag köpte ingenting på HM idag!!!
Innan vi fortsatte hem till Annika köpte vi med oss sallad och kyckling hem.

Syster och Annika satte sig och ammade då vi kom hem till Annika, och jag gjorde kycklingsallad. Haha, jag lagar mat idag igen! Kanske skulle bli kock med mina dolda talanger?!


Vi hade en underbar dag tillsammans i solen, och det var supertrevligt att få träffa min söta vän Annika igen.
Syster lämnade av mig hemma hos mamma och pappa för att jag skulle låna deras ena bil resten av veckan. Vi satt och pratade en stund innan jag tog bilen och körde hem.

Jag fick en stor kasse med barnkläder och leksaker av syster idag igen.
Hon göder mig med kläder, tack snälla, söta, rara syster.

1 kommentar:

sara sa...

villken mysig dag ni haft! Ja det har blivit tomt, men vi väntar dok me huset ett tag, ska landa med graviditten lite innan vi sätter iggn nästa projekt:)Men nu har vi iaf vår tomt:) Känns kanon! Händer ikv? POK