måndag 6 april 2009

Gravidförsäkring till Junior!

Nyduschad, sminkad och klar... för vad?
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.

Jag har ordnat en gratis gravidförsäkring idag och så har jag bokat en tid för att öva min sång med kantorn inför Grodan-Elton Olins dop den 19/4. Jag sjöng även för lilla Sigge-Bus då han döptes och nu fick jag äran att sjunga på lilla grodans dop också.
Nästa torsdag ska vi öva.

På onsdag denna veckan, ska jag till MVC igen. Det går fort mellan gångerna nu, och veckorna tickar på.
Ju längre tiden går, desto tryggare känner jag mig om en eventuell blödning skulle uppstå.
Nu har barnet mycket goda chanser att överleva en för tidig födsel.
Dessutom känns det tryggt att gå på återkontroller lite då och då, för att se till att allt är som det ska.

Ikväll ska jag träffa mina Girls igen. Ikväll samlas vi hemma hos Michelle.
Det ska verkligen bli trevligt att träffa er alla igen.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer: