fredag 3 april 2009

Börjar vänja mig.

Jag har kommit på att det är ganska "bra" att vara sjukskriven. Jag behöver inte göra någonting alls, för det är för tungt för mig :)

Ok, diska kan jag göra och lite småsaker, men allt jobbigt som dammsugning, städ och arbete i stua slipper jag eftersom att jag helt enkelt inte får utföra tunga lyft och arbeten.
Känner mig ganska bekväm och lat, men jag måste inse att det är för mitt eget bästa som det är så, och det har jag insett nu och vant mig vid. Det var jättejobbigt i början att vara hemma och se allt som skulle behöva göras och inte få göra det, men det är ju det jag är beordrad till, vila-ute. Alltså kan jag sitta ute i solen och bara lata mig och umgås med mina sjuka vänner och strunta i alla måsten, med gott samvete!!!!

Inga kommentarer: