tisdag 7 april 2009

Mera solsken!

Jag förstår inte hur jag kan ha blivit så morgonpigg. Om jag hade jobbat nu, så hade jag förmodligen dödat klockan av trötthet på morgonen, men nu går det hur lätt som helst att kliva upp tidigt på morgonen.

Idag ska jag med Min Johanna på ett återbesök på MVC. Nu hoppas vi på bra värden och roliga besked om hennes blodtryck.
Tur att vi har varandra nu när killarna jobbar och sliter. Vi kan stötta och sällskapa varandra då vi har tråkigt eller inte mår bra.

Det ser ut att bli en fin dag idag också, och jag hoppas att solen stannar över påsk.
Mormor kommer hem till mamma och pappa i påsk och jag ser fram mot att få krama om min lilla mormor igen. Hon är så stark trots all sorg efter älskade morfar!
Heja mormor!!

1 kommentar:

j sa...

tack för idag vackra akiz