torsdag 2 april 2009

Krya på dig min vän.

Vill bara önska min söta vän Johanna att hon kryar på sig.
Högt blodtryck, pollen och en förkylning på det är inte så kul.
Tänker på dig gumman. Snart, snart blir du bra igen!
Kram till dig underbara vän.

Tur att min andra söta vän och svägerska Fian, har kryat på sig efter sin förkylning.
Tack för kaffet idag Fian!
Kram till dig underbara vän.

Och så min älskade syster som har ont i ryggen och höften/benet.
Krya på dig systeryster.
Nu har jag löst korridormysteriet :)
Kram till dig underbara syster.

Och sist men inte minst mig själv, jag mår mycket bättre och har inte haft någon mer blödning.
Skönt!
Krya på mig!

4 kommentarer:

Wicke sa...

jag då? Jag har ju precis sluppit mitt djävulsvirus from hell! Kram och GRATTIS till mig! ;)

akiz sa...

Åhhh, förlåt :)

grattis till friskheten gumman....vad var det för helvetesvirus du dragit på dig.
Både Johanna och Fia sa att de aldrig varit så sjuka, usch det viruset vill inte jag ha!!!
Tur att du mår bra nu!!

Till ALLA andra sjuka vänner:

KRYA PÅ ER!!

KRAAAAAAM

Carolajna sa...

slå en pingla nästa gång det vankas kaffe, fortfarande sur över att jag missade våfflorna! haha..nä men seriöst.jag börjar ju oftast inte innan kl 3.. PUSS

akiz sa...

carolaina, vet du att vi faktiskt hade tänkt att våffla i går torsdag, men johanna blev sjuk. Vi hade redan planerat att säga till dig, nettan och fia och vara hemmma hos johanna, men tyvärr blev det nu inte så.

Klart att vi inte glömmer dig då vi ska våffla... fia våldgästade jag bara lite snabbt igår. jag lovar att vi ska tänka på dig med, fast än att du inte är med i sjukskrivningsgänget ;)

puss på da.