måndag 29 juni 2009

Uppdatering lägesrapport Junior/Junia.

Det började redan igårkväll med att jag kände mig konstig. Kan inte riktigt förklara hur, men jag kände mig irriterad, ledsen och TRÖTT. Jag hade ont i ryggen, så jag kopplade på min TENS en timma, skönt!
Sammandragningarna och halsbrännan tog musten ur mig, så klockan 20.15 gav jag upp och gick och la mig.

Peter gick också och la sig men han tittade på TV, jag somnade, men vaknade var 10:e minut av sammandragningar och molvärk.
Mellan klockan 21.00-22.00 klockade jag sammandragningarna och molvärken som då var lite värre än innan, men ändå överkomliga med 7 minuter mellan dem. Sedan har det hållit på sådär heeeeeeeela natten med 7 minuter mellan dem och ryggvärken maler på. Tror ni att jag är trött nu eller, efter att ha vaknat var 7:e minut hela natten?!
Klockan 05.15 går jag upp, för jag klarar inte av att ligga ner längre och vrida och vända på mig.

Nu fördriver jag morgontimmarna vid datorn istället och fortsätter att klocka mina 7-minuters-sammandragningar, men fortfarande är de helt överkomliga och det är som sagt fortfarande 7 minuter mellan dem, så jag räknar inte med att något ska inträffa, men det känns som att jag är en liten bit närmare min bebis, för ut kommer den ju ändå förr eller senare.

Ikväll ska vi skriva kontrakt på Lägenheten.
Ska bli så skönt att komma härifrån!
....och leva familjeliv ;)

3 kommentarer:

fru Olin sa...

jag tror inte det blir nåt skrivande ikväll;)

akiz sa...

jo då, jag ska ju berätta om dagen ikväll.... :)

om jag är i latensfasen kan den vara i flera dygn, så visst skriver jag ikväll...
Det kanske bara är vanliga luriga förvärkar detta med, jag har blivit blåst förr...

sara sa...

Lycka till önskar jag dig/er iaf! KRAM