torsdag 11 juni 2009

Gravidmagen v 38!



18 dagar kvar.....KOOOOOM!!!!

8 kommentarer:

johanna sa...

så fin fin fin mage du har du är så himla fint gravid snygging !!! ( jag vill me va igen, men säg inte d till nån ;)

akiz sa...

tack söta vän, men jag säger tvärt om...jag vill aldrig mer vara gravid igen, fyyyyy!!! Det ska bli så skönt att slippa magen sen, men kanske ändå tomt!

tina sa...

Vilken fin mage du har gumman! Saknar min:/ Gud vad jag längtar med dig nu! Ska bli så himla kul! :)Fick någon dag?

akiz sa...

Tina: tack...ja nu längtar man... kommer ihåg när du hade 18 dagar kvar.... det går fort!!!! Nu har du redan haft din bebis i en månad!!! himmel vad tiden går fort... jag gör ingenting om dagarna så en *Fick* Fika med dig skulle vara supertrevligt...

Fia sa...

OJ! du har en stooooor kula gumman! jag skulle tippa framåt med den magen :)

sara sa...

fin magen är vännen! Men nu e det tungt att ha en inneboende :) KRAM

akiz sa...

Fia, japp, det är nästan att jag tippar, men som tur är har jag min jätteröv som väger bakåt och håller mig uppe :)

Tina sa...

jaa gud tiden går fort som sagt! :)
Men hör av mig någon dag nästa vecka då :)