tisdag 23 juni 2009

Hej och hå....

Idag är en ny dag i tjockhetens tecken. Efter en jobbig natt med magknip och ryggont har jag nu vaknat och kämpat mig upp.
Jag ska snart iväg till MVC för min (förhoppningsvis) sista kontroll innan förlossningen.
Min supersöta vän Johanna har lånat ut bilen till mig, så att jag slipper cykla idag, sliten som man är nu. Jag har ju cyklat och cyklat hela graviditeten, så jag tänkte att nu, v 40, kan jag väl få lyxa till det med att åka bil till MVC, och Johanna uppfyllde min önskan. Tack vännen!!!

Efter MVC-besöket ska jag hem till Johanna en liten runda och vid lunch-tid ska jag träffa min gamla trogna vän, Annika, för lite lunchmys, stånkande på stan och skvaller.

Trevlig tisdag!

Saras BF är idag, så jag vill passa på att önska henne lycka till och jag hoppas att den lill* vill komma ut idag. Puss och nästan all styrka till dig min vän! (Lite styrka behåller jag själv i förebyggande syfte;)

2 kommentarer:

sara sa...

Hej o tack vännen.Än så länge e det lungt..lugnet före stormen (?) *suck* detta är f*n jobbogt pshykiskt att inte kunna planera ngt lr veta ngt...*suck* KRAM VÄNNEN o ha en kanon dag i det fina vädret

akiz sa...

Ja fy vad det är jobbigt att inte ha kontroll... jag har dock 6 dagar kvar men eftersom jag har haft så mkt förvärkar och tecken så går jag här och undrar jag med...redan liksom.... Går jag över tiden får jag det jobbigt, eftersom jag redan väntat en vecka på att bebisen ska komma efter min första propp, men ingen bebis....
så jobbigt är bara förnamnet...

Kanske planerar våra små i magen att vänta in varandra ändå :)