fredag 5 juni 2009

Soligt eller regnigt, hos oss skiner alltid solen då Melina är med!

Igår åkte jag, syster och Melina hem till lilla mamma som har semester nu. Vi köpte med oss frallor och jag hade med mig en halv melon. Mamma hade fixat kaffe och så dukade vi ute i det gröna och solen sken. Vi fikade, pratade och solade oss.
Efter några timmar blev det molnigt och kallt och det började regna. Då tog vi på oss filtar och vevade ut markisen och satt kvar ute när regnet smattrade över oss. Mysigt.
Melina var lika glad som vanligt och sken som solen trots att det regnade ute.
Stackars Orup som bara har regn hos sig. Jag har iallafall bara sol hos mig!







När skolan var slut kom Oliver till oss också, bättre kan man ju inte ha det, med två underbara syskonbarn hos sig i regnet!!!! Älskar dem, mina underbara solstollar!!!

1 kommentar:

johanna sa...

ååå va hon e söt solen !!! va fin oliver är i håret skitsnygg ju=)