fredag 26 juni 2009

7 år, och tänka sig att jag fortfarande älskar honom såååå otroligt mycket!

Igår för 7 år sedan tog jag bilen, hämtade upp Peter i Nybro och styrde färden mot Göteborg. Idag för 7 år sedan gick vi omkring på Göteborgs gator ovetandes om att vi 7 år senare skulle vänta barn. Ikväll/natt för 7 år sedan fick jag ta emot hans första kyss.Imorgonbitti för 7 år sedan vaknade jag upp i hans armar, med bl a de här två låtarna under som spelades om och om igen på radiokanalen "Lugna favoriter 104,7", sedan dess har det alltid varit vi!!!!
Jag älskar dig min älskling och snart, snart kommer vårt kärleksbarn!!!!

P+A= 7 år imorgon!




2 kommentarer:

sara sa...

Vad härligt..GRATTIS till er! Ska nog se att junior kanske tittar ut då, hade vart en fin 7års present :) KRAM VÄNNEN

akiz sa...

Sara, ja haha, visst hade det!!! den bästa!!!! Tänker på dig!!!!!!