torsdag 18 juni 2009

Babycafé Akiz (Utan baby).

Idag kom den snälla tjejen med babysittern och mötte upp mig på gatan här utanför. Så himla snällt av henne att köra förbi med den. Hon skulle ändå in till stan idag, så jag slapp ta mig till Torsås för att hämta den. Knappt använd, ren och fin, för 250 kr (nypris ca 800 kr).


Melina och syster kom på besök, så lilla Melina fick genast inviga och testa babysittern. Melina gav den högsta betyg. Det var jättekul att sitta i den och leka med leksakerna som följde med.

Lite senare kom även Johanna och Nouvelle förbi. Nettan hade blöjskola med Johanna och jag lyssnade intresserat på vad de hade att säga om blöjorna.
Snart sitter man väl där och snackar blöj-innehåll också.

Juniors/Junias båda kusiner på besök. Men Junior/Junia tjurar fortfarande i min mage.
Skyll dig själv, du hade kunnat få ligga där på filten med dina två kusiner om du bara hade behagat att komma ut någon gång!

Melina snart 4 månader, har hittat sina fötter.
-"Jag skiter väl i nappen när jag har så goda tår".

Trevligt med lite bebissällskap idag, och fina vänner!!!! Puss på er.

Inga kommentarer: