söndag 28 juni 2009

Sköna söndag.

Idag tog jag och Peter bilen förbi Jula en runda. Jag hittade en solstol för 79 kr, så den köpte jag.
Därefter skulle Peter köpa solskydd, så han gick in på Maxi medan jag tittade lite inne på Lindex.
Jag hittade ett par pilotsolglasögon 59,50 kr, svart nagellack 25 kr och ett par strumpbyxor till Junior/Junia för 14,50 kr.

Efter vår minishopping åkte vi till Krusenstiernska trädgården och tog en kopp kaffe och ett glas saft i skuggan.
Vidare åkte vi till Södercentrum och handlade. Vi ville ha sommarlunch på balkongen idag bestämde vi, så det fick det bli. Nypotatis kokta i dill, picnicbog, rökt makrill, ägghalvor, köttbullar och gräddfil med gräslök. Mums!

Peter i Krusenstiernska trädgården.

Solstol från Jula.

Lindexfynd.


Sommarlunch på balkongen.
Ännu en urmysig dag tillsammans med min älskling!

6 kommentarer:

tina sa...

det lätt himla mysigt!! :) åhh smasken med nypluggis å gräddfil m.m mummmma

johanna sa...

fiina stumpebyssingar bebban har likadana lindexfynd för 14,50 =)

fru olin sa...

går du på så tråkiga affärer som JULA kommer bebisen garanterat inte vilja komma ut!! Jula är den tråkigaste butiken som finns!

akiz sa...

Fru Olin, nej, bauhaus är den tråkigaste... Jag skulle ju ha sånna skor som du har på jula ju, till stua, i trädgården, men hittade inga....

Johanna, jajjemensan, det har bebban, och nu har junior likadana. kusinstrumpbyssor:)

fru olin sa...

sa jag JULA?? jag köpte dem på RUSTA, förlåt!!!

akiz sa...

Fru Olin... hmmmm eller sa du rusta???? skitsamma, nu vet jag iaf att det var på rusta....tack tack