tisdag 16 juni 2009

Städa städa.....

Idag har jag bestämt mig för att ta den där storstädningen igen. Jag var ju så himla flitig och storstädade hela lägenheten från golv till tak för en tid sedan, och bestämde mig för att nästa storstädning får bli till Juniors/Junias ankomst för att sätta igång värkarna.
Idag är den dagen. Jag ska sätta igång värkarna idag hade jag tänkt.

Men eftersom att det var så himla jobbigt att städa allt själv sist, och eftersom att jag nu är ännu tjockare och höggravid, så har Peter lovat att hjälpa mig.
Nu jäsiken ska här städas och sedan hoppas jag på värkar.
Faaaast..... jag vet att jag kommer att gå över tiden.
(Idag träffade jag en tjej vars propp gick flera veckor innan förlossningen, så alla ni som tror att det är dax att föda bara för att proppen gått kan tänka om).

Inga kommentarer: