söndag 7 juni 2009

Det tar sig i stua!

Igår var vi förbi i stua och tittade till vår odling. Nu har ärtorna slagit ut!

Ute i trädgården händer det också grejer. Nu har våra krusbär kommit.....

Och rabarberna är färdiga.......

Efter stua, skjutsade jag iväg Peter till kanotklubben. De skulle paddla kanot på eftermiddagen med hans avdelning. Jag åkte hem till mamma en runda och sedan vidare hem till syster. Jag hade med mig några rabarber, så vi slängde ihop en rabarber-jordgubbspaj. Vi grillade lite och lagom till fotbollen ringde Peter och ville bli hämtad. Då tog vi efterrätten tillsammans. Våran stu-paj!




Mmmmmmums!
Tack för en trevlig kväll!

2 kommentarer:

johanna sa...

å va fint ja vill me ha stua!!! sen gillar jag rabarber d e d jag vill ha, me socker på!!!

johanna sa...

krusbär jag älskar ju krusbär med =)