fredag 5 juni 2009

Göra stan.

Idag känner jag att det är dax för att göra stan igen. Syster och Melina ska också följa med.
Det blir lite shopping och lunch/fika.

Jag har sovit jättedåligt inatt. Jag börjar att få ont i halsen känner jag, men jag kurerar mig nu med "Senega" sugtabletter från apoteket och så gurglar jag halsen med bakteriedödande Hexident. Det har funkat förr.
Hoppas det funkar nu med. Dessutom står nu handspriten framme och används flitigt!
Jag ska inte bli sjuk, vi ska ju till stua ikväll.

Det blir nog inga fler övernattningar i stua nu innan bebisen kommer. Jag orkar helt enkelt inte med att springa ut 600 gånger för att kissa mitt i natten, och dessutom är bäddsoffan för hård. Vi har en 1,20-säng som vi ska köra till stua ikväll, men det blir nog för trångt nu när jag är så extragravid. Dessutom ska den stå på loftet och trappan ner stupar. Jag vill inte springa i ett stup 600 gånger på natten när bebisen trycker på min blåsa. Nej, jag väntar med fler övernattningar nu, det är så BÖKIGT (som lilla mamma hade sagt)!
Det är ju inte så lång tid kvar nu ändå, tills bebisen kommer!

3 kommentarer:

johanna sa...

jag längtar såååå till er bäbis kommer nu, förstår om ni längtar! å bäbis ar är sååå goa jag vill ha tusen stycken nu haha!!! fast inte mitt i natten som vill ammas och snuttas hela tiden haha

Fis sa...

potta!

akiz sa...

EN IDÉ faktiskt men det luktar så och den kommer bli överfull... hihi