måndag 8 juni 2009

Min Johanna och lilla bebban.

Idag har jag varit och hälsat på min Johanna och lilla sessbebban Nouvelle. Vi pratade och åt lunch och så följde jag med Johanna till Ikea för att titta på en lampa till sessans rum.
Idag var det jättelugnt på Ikea, så vi gick där i godan ro och strosade omkring, tittade på saker och tog en kaffe i restaurangen. Vi hittade lite "bra-att-ha-saker" och sedan körde vi hem igen.
Den här dagen bara försvann, men det var trevligt och mysigt att få träffa Johanna och bebban igen.

Imorgon ska jag till MVC igen på veckokontroll. Hoppas att min barnmorska blir lika nöjd med mina värden imorgon som hon var förra gången då jag var där. Hoppas också att Junior/Junia nu har fixerat sig. Lilla bebis, kom ut till oss snart, för vi väntar på dig!

1 kommentar:

johanna sa...

TACK för en som alltid med dig supermysig dag!!!